Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.gastrobutik.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.gastrobutik.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.gastrobutik.si. Podjetje Kristian Šumej s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.gastrobutik.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

www.gastrobutik.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Kristian Šumej s.p., Malteška cesta 69, 3313 Polzela, (davčna številka - SI88668843, matična številka – 6993834000) kot ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob izvedenem nakupu oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga vsak obiskovalec spletne trgovine www.gastrobutik.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.gastrobutik.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  1. b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  2. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  3. d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  4. e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  5. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  6. g) način plačila in dostave
  7. h) časovno veljavnost ponudbe
  8. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  9. j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Načini plačila - plačilni pogoji

V spletni trgovini www.gastrobutik.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino po povzetju
  • po predračunu na transakcijski račun ponudnika
  • po računu na transakcijski račun ponudnika
  • kartično plačilo

Po opravljenem nakupu v spletni trgovini www.gastrobutik.si, boste na E-pošto avtomatsko prejeli informativni pregled/ponudbo naročila, ki potrjuje uspešnost nakupa.

Plačilo naročila lahko izvedete na 4 načine:

Plačilo z gotovino po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati po povzetju, plačate znesek naročila z gotovino dostavljavcu pošiljke, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno. Račun je priložen dostavljenemu blagu.

Plačilo po predračunu na transakcijski račun ponudnika

Vrednost naročila kupec plača vnaprej preko spletne banke ali s pomočjo UPN obrazca na plačilnih mestih, kjer je to mogoče, npr. banka, pošta… Rok za plačilo po predračunu je 3 dni od poslane ponudbe s strani ponudnika. Po 3 dneh se bo namreč rezervacija na izbranih izdelkih sprostila.

Plačilo po računu na transakcijski račun ponudnika

Način plačila je namenjen našim stalnim strankam, partnerjem ter organizacijam državne in lokalne uprave, šolam in univerzam, javnim zavodom ter podjetjem, s katerimi imamo sklenjeno pogodbo.
 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba www.gastrobutik.si posodablja in spreminja pogosto in hitro. Še posebej artikli, ki so v akciji, se lahko iz prodaje sproti razprodajo, zato vam ne moremo zagotoviti, da bodo še vedno na zalogi, ko jih boste naročili. V tem primeru pohitite z naročilom, sicer vas bomo pri naročilu o tem tudi obvestili. Prav tako vam ne moremo zagotoviti drugega artikla po enaki ali primerljivi akcijski ceni!
 

Postopek nakupa

Naročilo in oddaja naročila

Dodajanje izdelkov v moj voziček

Kupec izbere željen izdelek, napiše količino in klikne gumb "Ob spremembi količine  " za ponoven izračun cene. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda mojega vozička in oddaje naročila.

Pregled mojega vozička

Ob pregledu VAŠEGA VOZIČKA lahko izdelke iz njega odstranite in spreminjate tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu vozička se nahaja povezava do zaključnega obrazca za oddajo naročila gumb NA BLAGAJNO. Popust se vam bo avtomatsko obračunal v pregledu vašega vozička.

Zaključni obrazec za oddajo naročila

V zaključnem obrazcu "Potrditev nakupa" so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi, da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne nazaj v voziček s klikom na povezavo "nazaj na pregled vozička". V zaključnem obrazcu kupec označi še način plačila in logistične podatke za dostavo blaga. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

Oddaja naročila

Kupec naročilo odda s klikom na gumb "NAROČAM". V primeru uspešno oddanega naročila se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveno besedilo, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega besedila ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na svoj elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa z nami kontaktirajte za pomoč na 051 337 919, info@gastrobutik.si, prav tako nas na omenjeno številko ali e pošto obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 5 dneh ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje ali dostavi.

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini www.gastrobutik.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte obvestili, če artikla ni na zalogi in o predvidenem dobavnem roku. Dostavo opravi dostavna služba GLS, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
 

Pravica do odstopa pogodbe, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Vsi izdelki, kupljeni pri ponudniku www.gastrobutik.si so takšne narave, da jih je mogoče vrniti po pošti. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktno e-pošto info@gastrobutik.si. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila uporabljena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino uporabi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

V primeru, da je potrošnik kupil artikel v času akcije ali drugih ugodnostih in je artikel skupek več artiklov, se ga lahko vrne kot celoto in ga ni mogoče delno vrniti.

Na TRR potrošnika se vrne le vplačani znesek. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzeme vrnjeno blago.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo
  • če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

--

Kristian Šumej

www.gastrobutik.si